Изпращайте ни новини на email адрес: bingonovini@mail.bg или ни пишете на лично съобщение във нашата facebook страница: www.facebook.com/bingonovini

Томислав Дончев: Очевидно е, че се формира "Отечествен фронт" срещу ГЕРБ

Срещу ГЕРБ се подготвя "Отечествен фронт". Това обяви вицепремиерът Томислав Дончев. Според него коалицията "всички срещу ГЕРБ" вече е факт. 

На въпрос дали протестът на миньорите от рудник "Бабино", собственост на Христо Ковачки, не е предизвикан умишлено преди изборите, Дончев обясни, че той лично има подозрения в тази посока.

- Искам да Ви попитам по повод едно вчерашно изказване на председателя на ДПС господин Карадайъ, който каза, че на изборите ще търсят обединение с БСП и с РБ. Означава ли това, че всички ще се обърнат срещу ГЕРБ? Очаквате ли на такива позиции да застанат останалите политически сили?

- Е то така изглежда, не знам какво мога да добавя към казаното. Очевидно е, че се формира "Отечествен фронт". Единственото притеснително тъжно в една подобна политика, е че това е политика "СРЕЩУ". Аз винаги съм харесвал и съм се опитвал да правя политики "ЗА". Политики "ЗА" нещо, за развитие, които имат конкретна амбициозна цел. Политиките "СРЕЩУ" някого, бил той личност, бил той партия, не са добри. Това е единствената ми забележка иначе тактически всеки може да се съюзява, с който намери за добре. Но новата коалиция е факт.

- Това, което се случва с миньорите според вас има ли изборен подтекст?

- Теоретично не би трябвало да има, но аз пък имам правото да съм подозрителен към всичко, което се случва няколко седмици преди изборите. Има шанс да не е случайно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

БИНГО Новини не носи никаква отговорност за съдържанието на коментарите!