Изпращайте ни новини на email адрес: bingonovini@mail.bg или ни пишете на лично съобщение във нашата facebook страница: www.facebook.com/bingonovini

Елена Поптодорова: Няма да простя злоупотребата със смъртта на моето дете

Нямаше злоупотреба с паспорта ми - беше ми изрично поискан.

Предлагаха ми да бъда президент. Имаше разговори да бъда служебен премиер, както и еврокомисар.  

Моята Ясминка не почина на 4, а на 2 години. Падна не от 6-я, а от 12-я етаж. 

Нещото, което ме преведе през тези мъчни дни, бяха думите на сина ми: Мамо, лоши неща се случват и на добрите хора.

Това е  най-трудното ми появяване в национален ефир, всички вероятно го разбират. Трябваше да се събирам парче по парче, за да застана пред екрана, каза Поптодорова пред NOVA. 

Бях разчленена, усещах се разпадната внезапно, несправедливо. Давах си сметка, че нищо не става случайно и трябваше наново да се събирам. Всичко е казано многократно, всичко е известно. Недоумявам каква е тая жестокост защо се повтарят отново и отново фактите. Няма разминавания между изявленията ми. Има инцидент във Варшава - да, признала съм инцидента, поела съм отговорност, заплатила съм огромната цена, каза Поптодорова. 

Бидейки в магазина, аз се озовавам с много телефони и вещи в ръцете си и с бурканче крем в багажа си, което тръгва на път за София и което бива възстановено. Бях с много неща в ръцете - това е истината и причината за инцидента. Установявам, че има бурканче крем в моята пътна чатна, когато съм на борда на самолета за България. Нямаше как да се върна и да го върна. Знаех, че някъде и заснето това. Аз съм била на 11 септември в САЩ, пренасяла съм доказателства срещу военното крило на "Хизбула" в Европа, знам какво значи това, че на летището винаги остава следа. Но нямаше какво да направя. Върнах се тук и кремът си стоеше неупотребен. Не се обадих на никого. Не знаете, какво означава една паника и трудност да се намери вярното решение, каза Поптодорова. 

Най-важното е, че покупката е възстановена, не е имало никакви ексцесии. 

Става дума за продукт, който не е български, за нещо, което се случва на чужда територия, недоумява Поптодорова защо така се раздуха случаят. 

Искате да ми кажете че 50 грама чужд крем, възстановен крем, е по-важен от 10 млрд. долара, които са изчезнали от България - чух сутринта за това да говорят по телевизиите. Искам да видя къде са тези, които наистина са виновни за щетите, нанесени на България. 

За тези дни има 620 материала, публикувани по този банален случай, възмути се още тя. От тези материали 40% са пълни с явни лъжи, коментира Поптодорова - не е въпросът за 50-те грама, въпросът е по-различен. Новината излиза в сайта на едно малко местно радио, съобщена по телефон, с непълни мои имена, изписани по полски правопис. Оттам насетне всичко се взима от РИА Новости и буквално за минути покрива над 90 източника в Русия. И оттам вече се взема в България. Всичко това не е случайност. 

Поптодорова каза, че много лъже са изписани за нея по повод този случай.

Първа лъжа - злоупотреба с паспорта. Нямаше такава. Паспортът ми бе изрично поискан. 

Втора лъжа: Злоупотребата със смъртта на моето дете. Моята Ясминка не почина на 4, а на 2 години. Падна не от 6-я, а от 12-я етаж. Нейната смърт бе на 29 декември, на следващия ден трябваше да отидем на планина, имаше нови ботушки, с тези ботушки е прескочила. 6 месеца всяка обедна почивка пред външно министерство ме чакаше моето семейство и ходихме на гробищата. аз не можех да поглеждам детенца на същата възраст. може би бяха минали 6 месеца и си казах, че трябва да продължа. тогава реших да търся малки момиченца, протягах ръката си и ги галех, сподели Поптодорова. 

Нямам никаква диагноза, каза тя и се възмути от писанията, че е ходила да се лекува в клиники по цял свят.

Смятам, че се опитват да ме обезвредят, каза още тя и обясни, че докато е била в САЩ много хора са се опитвали да се легитимират чрез американски организации, но тя винаги е казвала истината. Предлагаха ми да бъда президент от две страни. Имаше разговори да бъда служебен премиер, но директно предложение не е имало. Казаха ми, че името ми се върти в някакви кръгове и за еврокомисар. 

Елена Поптодорова опроверга още една лъжа в писанията за нея - че е изоставила съпруга си, който получил тежък инсулт. 

Знаете ли какво значи с учебника на детето ви от първи клас да се опитвате да учите човек да издава звуци, коментира Поптодорова. Той не можеше дълго време да връзва срички, мама не можеше да каже, обясни тя. И въпреки грижите за него е била пълноценен участник в парламента.

Искам да благодаря на министър Ради Найденов, на бившите министри Ивайло Калфин, Соломон Паси, на адвокат Цветан Цветанов, Асен Агов, Петко Георгиев, бивши посланици за подкрепата, каза още Поптодорова.  

Накрая тя завърши разговора с нещото, което я превело през тези мъчни дни и й върнало енергията - думите на сина й: Мамо, лоши неща се случват и на добрите хора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

БИНГО Новини не носи никаква отговорност за съдържанието на коментарите!