Изпращайте ни новини на email адрес: bingonovini@mail.bg или ни пишете на лично съобщение във нашата facebook страница: www.facebook.com/bingonovini

Динко от Ямбол: Получих призовка, възмутен съм! (видео)

В качено на профила му във Фейсбук видео станалият известен като ловец на бежанци Динко Вълев от Ямбол обяви, че е получил призовка да се яви утре в полицията в Бургас във връзка с подадената срещу него жалба от Българския хелзинкски комитет за отношението му към мигрантите.

Днес получих призовка, че на 14 февруари съм заловил група сирийци на нашата граница и затова, че съм ги задържал и накарал да легнат на земята, защото посегнаха да ме бият и да ме ръгат, казва Динков.

Ще бъда разпитван и съден за тези хора, които преди няколко дена направиха атентатите в Брюксел. Мисля, че това е недопустимо и призовавам всички хора, които ме подкрепят, в този момент да бъдем заедно, заявява "ловецът на бежанци".

Над клипа той е написал лаконично: "Възмутен съм!"






Няма коментари:

Публикуване на коментар

БИНГО Новини не носи никаква отговорност за съдържанието на коментарите!